מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דגים תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דגים

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: שור, גדי ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שבע [ויש האומרים: אחת עשרה], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: עשרים ושתיים, אחת עשרה או שבע. הכוכב שמעניק לכם אנרגיה רומנטית, כמו גם כישרונות יצירתיים - הוא נפטון. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך הגביעים" המייצג אהבה טהורה, כנה, אמיתית ותמימה. אבן המזל – אקוומארין. צבע המזל – ירוק.

בחורף כזה: אתם מקבלים ים של מחמאות ואולי אפילו פרסים, הודות למשהו מדהים שעשיתם או פעילות שהצטיינתם בה. אתם לא צריכים להתרגש אם יתברר שאנשים שבכלל לא תמכו בכם, ירצו לזכות גם הם בפרורים מן ההצלחות שלכם. זה הזמן לחשוף יצירות אמנותיות שלא הראתם לאיש. אלת האהבה מפזרת אבקת פיות על השביל הרומנטי, וצפויה הזדמנות להסכים להצעה שכבשה את ליבכם. בסיפור הזה תוכלו רק להרוויח. מסרים רומנטיים המשוגרים בניגוד לכל הכללים, מקבלים אנרגיות עם מזל.

בקיץ ועד הסתיו: אנשים שגם להם יש נפש יצירתית, ממש כמו לכם, יביאו לכם אושר גדול. שינויים שפחדתם מפניהם, מתבררים כמי שעושים לכם טוב: בעיקר אם מדובר במהפכים הקשורים לתחום הרומנטי. אתם מתביישים להחזיר תשובה למישהו שהציע לכם הצעה מדהימה: מצד שני, אם כל צד ימשיך לשבת בחיבוק ידיים, אז לא צריך לצפות למשהו מסעיר. יתכן כי אנשים רבים מדי בוחשים לכם בעניינים הפרטיים שלכם: הגיע הזמן לתפוס עצמאות בלי להזדקק לעצות שבין כה לא מועילות. מישהו ממזלות האוויר [ דלי, תאומים ומאזניים] מביא לכם שמחה גדולה.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים מעניקים לכם נטייה לאמנות, יצירתיות, פגיעות, רגשנות, רגישות ביישנות, מופנמות, רומנטיות, צורך תמידי באהבה, סחף רגשי לחופים אבודים. כשאתם מתאהבים, אתם משגרים מבטים מתעלפים כלפי הצד השני עד שכל העולם ואשתו יודעים בדיוק מה קורה. לא ככה ? באהבה ובזוגיות אין עליכם: צפויים לכם קטעים רומנטיים מדהימים עם בני זוג נאמנים, שקולים, יציבים ומסורים. אם מישהו מנסה לבגוד בכם, אז בטח שאתם מקנאים, ועוד איך. יש לכם גם את כל הסיבות לכך, אחרי שהשקעתם בקשר את כל הלב והנשמה: בכלל, זה ממש לא הוגן לעשות לכם את זה. אתם נסיכי הרגשנים, אלופי הרגשות, נסחפים באהבותיכם, מלכי האהבה, לוקחים ללב, ביישנים ומופנמים, נהנים להפליג על גלי רגשותיכם, אתם שייכים ליסוד המים שהולך טוב עם מזלות האדמה שור, גדי ובתולה. בעיקר עם בתולה. בנומרולוגיה, המספר 12 [ולפעמים גם 7]  מייצג אהבות שסוחפות אתכם, או קטעים רומנטיים מהסוג המדהים, החולמני, התמים והטהור.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4717 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דגים, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים

תן ציון למאמר זה

5.00