מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קמע המזל שלך | קמע קבלי שנתי. מזל טלה

קמע קבלי שנתי. מזל טלה

קמע קבלי שנתי. מזל טלה קמע קבלי שנתי. מזל טלה

לקמעות סגולות רבות ומגוונות ונזכיר רק חלק מהן: הצלחה במציאת זיווג, הגנה מפגיעה פיזית, זימון שפע לחיינו, מיצוי הפוטנציאל האישי, חיזוק אהבה, הצלחה הלימודים ועוד.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

על פי דברי חז"ל "יש כמה דברים שהמלאכים עושים בהם לפי מה שהם רואים ואינם צריכים רשות מלמעלה. לכן, נכתבות קמעות ונאמרים שמות מלאכים כדי שיעזרו המלאכים בדבר". קמע מכינים בקדושה ובטהרה. לפני הכנת הקמע יש להיטהר ולהתרחץ, כמו גם להקפיד על לבוש לבן לכל הגוף, כולל לבנים. יש לבחור את יום הכנת הקמע ולכוונו אל א' בחודש העברי. עכשיו יש לכוון את המחשבה על אודות מטרת הקמע ולשאת מחשבה זו בלב במשך כל עת הכנת הקמע. נהוג לרשום על גבי חלקו העליון של הקמע את שם בעל הקמע. לאחר הכנת הקמע, מניפים אותו מעל ראשו של המקודש ומברכים – "יברכך השם וישמרך, יאר השם פניו אליך ויחנך, ישא השם פניו אליך וישם לך שלום". אם המקדש הוא מזרע הכוהנים, שומה עליו להצמיד את אצבעות ידיו בצורה ששמה "ברכת הכוהנים" או "נשיאת כפיים" ויוסיף את המילים "ושמו את שמי על בני ישראל ואני אברכם". בשלב זה עונדים או מעניקים את הקמע למקודש. מייד עם קבלת הקמע יאמר המקודש "מקבל אני קמע זה באהבה, ביראה ובכבוד – כה לחי וכה יעזור לי השם". רצוי להעניק את הקמע בשעות שבין השחר [נפלא וטוב] לבין צהרי היום ולא בשעות בערב או בלילה.

קמע ראשון למזל ולברכה לשנת 2010:

קמע זה חרוט או רשום באותיות י ו ז ו – אותיות אלו באות לסמל ולייצג את כוחות הפריון והשפע. לכן טוב לכם לחקוק אותו על קמע לעניינים אלה:

י – האות י' מלמדת על ידו [יד] של הקב"ה המעניקה חיי נצח לצדיקים. באות י' נברא העולם כולו שהרי צורתה הגראפית של אותו זו עשויה לשמש בסיס לתורתן הגראפית של כל שאר האותיות.

ו - צורתה של האות וו הנטועה על עומדה הזכירה למקובלים מעין עמוד. ומכיוון שעל-פי אחת התפיסות עומד העולם על מידת הרחמים, הרי שמכאן קצרה הדרך לראות באות ו' את המידה הזו.

ז – האות ז' מעוררת אסוציאציות של גבריות ושל זכרות: בעיקר בשל צורתה הנקבית של האות ח' הסמוכה לה.

ו – התכונות המיוחסות לאות ו' הן משענת, חיזוק וחיבור: לרוב היא מקשרת ומגשרת בין כוחות החסד לבין כוחות הדין.

קמע שני לשנת 2010 להתחברותכם עם האני הפנימי שלכם, מה שינחיל לכם הצלחה בכל אשר תלכו:

השיגו לעצמכם ריקוע כסף או נחושת, וחרטו עליו את האות "ה", וזאת משם שבספר קבלי עתיק ששמו ספר יצירה כתוב לאמור "המליך [כלומר, האלוהים] אות "הא" וקשר לה כתר וצר בו: מזל טלה בעולם, וחודש ניסן בשנה, ויד ימין בנפש. זכר ונקבה". מכאן נובע כי קיים קשר קבלי מיסטי בין האות "הא" ובין מזל טלה בשילוב עם חודש ניסן. תורת הקבלה רואה באות "הא" [ה] מעין אות קדושה משום שבאות זו נברא העולם, שנאמר: "אלה תולדות השמיים והארץ בהבראם", אך ניתן לקרוא פסוק זה גם אחרת, כלומר "אלה תולדות השמיים והארץ ב – "הא" בראם. כלומר – ברא אותם באות "הא". כך גם מזל טלה באשר היותו ראש וראשון בגלגל המזלות ואשר ממנו נבראו כל השאר והיתר.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1211 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, עב שמות, תורת הקבלה, מזל טלה, קמעות, קמע לזוגיות, קמע לפריון, קמע לאהבה, קברי צדיקים, קמע קבלי, תהילים, ספר הזוהר

תן ציון למאמר זה

1.00