מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קמע המזל שלך | קמע קבלי שנתי. מזל אריה

קמע קבלי שנתי. מזל אריה

קמע קבלי שנתי. מזל אריה קמע קבלי שנתי. מזל אריה

לקמעות סגולות רבות ומגוונות ונזכיר רק חלק מהן: הצלחה במציאת זיווג, הגנה מפגיעה פיזית, זימון שפע לחיינו, מיצוי הפוטנציאל האישי, חיזוק אהבה, הצלחה הלימודים ועוד.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

על פי דברי חז"ל "יש כמה דברים שהמלאכים עושים בהם לפי מה שהם רואים ואינם צריכים רשות מלמעלה. לכן, נכתבות קמעות ונאמרים שמות מלאכים כדי שיעזרו המלאכים בדבר". קמע מכינים בקדושה ובטהרה. לפני הכנת הקמע יש להיטהר ולהתרחץ, כמו גם להקפיד על לבוש לבן לכל הגוף, כולל לבנים. יש לבחור את יום הכנת הקמע ולכוונו אל א' בחודש העברי. עכשיו יש לכוון את המחשבה על אודות מטרת הקמע ולשאת מחשבה זו בלב במשך כל עת הכנת הקמע. נהוג לרשום על גבי חלקו העליון של הקמע את שם בעל הקמע. לאחר הכנת הקמע, מניפים אותו מעל ראשו של המקודש ומברכים – "יברכך השם וישמרך, יאר השם פניו אליך ויחנך, ישא השם פניו אליך וישם לך שלום". אם המקדש הוא מזרע הכוהנים, שומה עליו להצמיד את אצבעות ידיו בצורה ששמה "ברכת הכוהנים" או "נשיאת כפיים" ויוסיף את המילים "ושמו את שמי על בני ישראל ואני אברכם". בשלב זה עונדים או מעניקים את הקמע למקודש. מייד עם קבלת הקמע יאמר המקודש "מקבל אני קמע זה באהבה, ביראה ובכבוד – כה לחי וכה יעזור לי השם". רצוי להעניק את הקמע בשעות שבין השחר [נפלא וטוב] לבין צהרי היום ולא בשעות בערב או בלילה.

קמע ראשון למזל ולברכה לשנת 2010:

קמע זה חרוט או רשום באותיות ס י ט – אותיות אלו מעניקות לכם תמיכה ומשענת להישען עליהן בשעת הדחק, בעיקר בעניינים העוסקים בעולם החומר והכספים.

ס – האות ס בכתב העברי הקדום היא כצורת שלד של דג ומכאן מיוחסות לה תכונות של סומכת ותומכת שהרי אף השלד סומך ותומך.

י - סגולות מופלאות מיוחסות לאות י בשל היותה האות הראשונה בשמו המפורש של האל.

ט – האות ט קשורה במילה טיט במובן טין, מלט וחימר המהווים חומר ביד היוצר : מחומר זה נוצר האדם הראשון ואל חומר זה כולנו עתידים לשוב.

קמע שני לשנת 2010 להתחברותכם עם האני הפנימי שלכם, מה שינחיל לכם הצלחה בכל אשר תלכו:

השיגו לעצמכם ריקוע כסף או נחושת, וחרטו עליו את האות "ט", וזאת משום שבספר קבלי עתיק ששמו ספר יצירה כתוב לאמור "המליך [כלומר, האלוהים] אות "טית" וקשר לה כתר וצר בו: מזל אריה בעולם, וחודש אב בשנה, וכליה ימנית בנפש". מכאן נובע כי קיים קשר קבלי מיסטי בין האות "טית" ובין מזל אריה בשילוב עם חודש אב. תורת הקבלה רואה באות "טית" [ט] כאילו הייתה קשורה בצורתו של הנחש המייצג מאגיה וכוחות ריפוי, כדוגמת נחש הנחושת אשר ריפא את העם ממגיפה. כמו כן היא מתייחסת אל אות זו כרומזת על האור הגנוז וזאת בזכות הכתוב "וירא אלוהים את האור כי טוב" – בפסוק זה מופיעה האות ט' לראשונה, ומכיוון שכך הרי שמן הראוי להעניק לה משמעות של טוב. כך גם מזל אריה שהינו כמלך רם ונישא הנוטה חן וחסד לנתיניו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1305 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, עב שמות, תורת הקבלה, מזל אריה, קמע, קמעות, קמע לזוגיות, קמע לפריון, קמע לאהבה, קברי צדיקים, קמע קבלי, תהילים, ספר הזוהר, אסטרולוגיה מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה, פרופיל מזל אריה, קמע נגד עין הרע, קמעות נגד עין הרע, הורוסקופ אריה, הורוסקופ יומי אריה, תחזית שנתית מזל אריה, מזל אריה באהבה, מזל אריה בזוגיות, מזל אריה מאפיינים, מזל אריה נקבה, מזל אריה תחזית

תן ציון למאמר זה

5.00