מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קמע המזל שלך | קמע קבלי שנתי. מזל בתולה

קמע קבלי שנתי. מזל בתולה

קמע קבלי שנתי. מזל בתולה קמע קבלי שנתי. מזל בתולה

לקמעות סגולות רבות ומגוונות ונזכיר רק חלק מהן: הצלחה במציאת זיווג, הגנה מפגיעה פיזית, זימון שפע לחיינו, מיצוי הפוטנציאל האישי, חיזוק אהבה, הצלחה הלימודים ועוד.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

על פי דברי חז"ל "יש כמה דברים שהמלאכים עושים בהם לפי מה שהם רואים ואינם צריכים רשות מלמעלה. לכן, נכתבות קמעות ונאמרים שמות מלאכים כדי שיעזרו המלאכים בדבר". קמע מכינים בקדושה ובטהרה. לפני הכנת הקמע יש להיטהר ולהתרחץ, כמו גם להקפיד על לבוש לבן לכל הגוף, כולל לבנים. יש לבחור את יום הכנת הקמע ולכוונו אל א' בחודש העברי. עכשיו יש לכוון את המחשבה על אודות מטרת הקמע ולשאת מחשבה זו בלב במשך כל עת הכנת הקמע. נהוג לרשום על גבי חלקו העליון של הקמע את שם בעל הקמע. לאחר הכנת הקמע, מניפים אותו מעל ראשו של המקודש ומברכים – "יברכך השם וישמרך, יאר השם פניו אליך ויחנך, ישא השם פניו אליך וישם לך שלום". אם המקדש הוא מזרע הכוהנים, שומה עליו להצמיד את אצבעות ידיו בצורה ששמה "ברכת הכוהנים" או "נשיאת כפיים" ויוסיף את המילים "ושמו את שמי על בני ישראל ואני אברכם". בשלב זה עונדים או מעניקים את הקמע למקודש. מייד עם קבלת הקמע יאמר המקודש "מקבל אני קמע זה באהבה, ביראה ובכבוד – כה לחי וכה יעזור לי השם". רצוי להעניק את הקמע בשעות שבין השחר [נפלא וטוב] לבין צהרי היום ולא בשעות בערב או בלילה.

קמע ראשון למזל ולברכה לשנת 2010:

 קמע זה חרוט או רשום באותיות ל א ו – אותיות אלו באות להגן עליכם מפני פורענויות המתרחשות בנסיעות ובדרכים, בעיקר הן טובות להגנה על אנשי צבא וכוחות הביטחון.

ל – נוהגים לחרוט את האות ל על גבי קמע בראשם של ראשי תיבות כגון: לאבר, המייצגים את הפסוק "למה אירע בימי רע" [תהילים פרק מ"ט פסוק ו'].

א – האות א מזכירה את המילה אלוף שהוא המצביא ההולך בראש חייליו, כך גם ה א' הולכת בראש ומובילה בעקבותיה את שאר האותיות.

ו – האות ו נחשבת בעיני המקובלים ל"עמודו של עולם" ומכיוון שהעולם עומד על מידת הרחמים, הרי שמכאן רואים בה את המידה הזו.


קמע שני לשנת 2010 להתחברותכם עם האני הפנימי שלכם, מה שינחיל לכם הצלחה בכל אשר תלכו:

השיגו לעצמכם ריקוע כסף או נחושת, וחרטו עליו את האות "י", וזאת משום שבספר קבלי עתיק ששמו ספר יצירה כתוב לאמור "המליך [כלומר, האלוהים] אות "יוד" וקשר לה כתר וצר בו: מזל בתולה בעולם, וחודש אלול בשנה, וכליה שמאלית בנפש". מכאן נובע כי קיים קשר קבלי מיסטי בין האות "יוד" ובין מזל בתולה בשילוב עם חודש אלול. תורת הקבלה רואה באות "יוד" [י] כאילו הייתה ידו [יוד] הפשוטה של האלוהים המעניקה חיי נצח לצדיקים. האות י' הינה הבסיס לכל שאר האותיות וזאת משום צורתה שעשויה להיות כלולה בכל אות ואות. כמו כן משמשת האות י' הקטנה מעין דוגמה ומופת לתכונות כגון צניעות, ענווה ומוסר. ממש כך גם מזל בתולה הנחשב למזל בעל טוהר פנימי, כמו גם עניו וצנוע.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1322 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, עב שמות, תורת הקבלה, מזל בתולה, קמעות, קמע לזוגיות, קמע לפריון, קמע לאהבה, קברי צדיקים, קמע קבלי, תהילים, ספר הזוהר, אסטרולוגיה מזל בתולה, הורוסקופ מזל בתולה, בתולה הורוסקופ, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ יומי בתולה, תחזית מזל בתולה, תחזית מזל בתולה, מאפייני מזל בתולה, בן מזל בתולה, מזל בתולה גבר, מזל בתולה נקבה, מזל בתולה תחזית, מזל בתולה תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

5.00