מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל טלה

קריסטל מזל שנתי. מזל טלה

קריסטל מזל שנתי. מזל טלה קריסטל מזל שנתי. מזל טלה

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל טלה [21 – 30 במארס], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - סרפטיין: זהו גביש ירוק שיעניק לכם הגנה מפני דברים רעים בהרפתקאות. טוב במיוחד עבור אלה מכם שמתכוונים לטייל בג'ונגלים של ברזיל, או הגנגס של הודו או באזורים טרופיים. הסרפטיין מפגיש אתכם עם דמויות מרתקות ויוצר היכרויות מפתיעות במקומות לא צפויים. יש לבצע מדיטציה עם אבן זו, אם רוצים להרגיע כאב.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל טלה [31 במארס – 9 באפריל], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - פלורייט: זו אבן יפהפייה אך רכה ושבירה וצריך להגן עליה מפני רטיבות. המצרים הקדמונים גילפו ממנה את החרפושיות המפורסמות. טובה במיוחד עבור אלה מכם המבקשים ליצור קשר עם זיכרונות העבר, או המתרפקים על ילדותם האבודה. אבן מופלאה עבור כל מי מכם שרוצה להיפטר מרגשי אשמה. מן ההיבט הפיסי, זו אבן טובה עבור הסובלים מנפיחות ומגזים במערכת העיכול.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל טלה [10 – 19 באפריל], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אקוומארין: זו אבן כחולה ירקרקה, כשמה כן היא [כלומר, אקווא = מים] בנויה על יסוד המים, ועל כן היא מיטיבה עם הרגשניים שביניכם. יש הנוהגים להחזיק בה על גבי סיפוני אניות ויאכטות. חלומית לצוללים ולגולשים, נפלאה כתכשיט ומעודדת עוצמות רוחניות. טובה עבור נשים המבקשות להתעבר, כמו גם עבור אלו הנמצאות בתקופה של שמירת היריון.

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג רוזקוורץ וסיטרין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1143 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

רוזקוורץ, קריסטל מזל טלה, אקוומרין, סיטרין, פלורייט, סרפטיין

תן ציון למאמר זה

3.50