מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל שור

קריסטל מזל שנתי. מזל שור

קריסטל מזל שנתי. מזל שור קריסטל מזל שנתי. מזל שור

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל שור [20 – 30 באפריל], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא -
אגת אש: זו אבן מופלאה המספקת הגנה לאורה שלכם [גוף אסטראלי]. טובה במיוחד עבור אלה מכם העובדים עם קהל ומטופלים. תגן עליכם מפני כישוף או מפני עין הרע. תרחיק מכם את אלה החורשים עליכם רעה, או זוממים להכשילכם. בעולם הרפואה החלופית זו אבן שמשמשת מרפא וסיוע לבעיות של ראייה לקויה. נפלאה לחיזוק הביטחון העצמי ועוזרת לעשות סדר בעולמם של המבולגנים שביניכם.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל שור 1 – 10 במאי], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - אמרלד: זהו גביש ירוק הידוע עוד מימי מצריים העתיקה. אבן חלומית לזוגות אוהבים, אך עלולה לנפץ את הקשר אם אחד מבני הזוג יהיה מעורב בבגידה. משפרת את הזיכרון ותורמת לפיתוח חושים על טבעיים. תועיל לחובבי עולם המסתורין שביניכם, אך לא ממש מדהימה עבור אלה הנשענים אך ורק על השכלתנות. אתם עשויים למצוא בה את הפייה הטובה המלווה אתכם בדרככם.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל שור [11 – 20 במאי], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אבן הירח- מונסטון: זו האבן שמומלצת לכם להעניק לאהוב לב, אך יש לזכור כי על פי האגדה, אם נוצרת בגידה על ידי אחד מבני הזוג, הרי שמייד יועם זוהרה של אבן זו. נחשבת כאבן מרפא לבעיות של פוריות, כמו גם לכאבי מחזור. בעלת אנרגיה נשית חמימה, רכה ועדינה. אבן זו נמצאת בשימוש אצל קוסמות ובעלות כוחות.

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג אמטיסט ועין-הדג.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1141 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קריסטל מזל שור, אגת אש, אמרלד, אבן הירח, מונסטון, אמטיסט, עין הדג

תן ציון למאמר זה

0