מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל תאומים

קריסטל מזל שנתי. מזל תאומים

קריסטל מזל שנתי. מזל תאומים קריסטל מזל שנתי. מזל תאומים

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל תאומים [21 – 30 במאי], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - לברודייט: זו אבן המופיעה בגווני תפוז, צהוב או אדום ומצויה ברוסיה, קנדה ופינלנד. מדהימה עבור כל מי שסובלים מאלרגיות ומבעיות עור, כגון: אקנה או אקזמה. טובה לסובלים מבעיות ברגליים או מפציעות. משפרת את היכולת להתבוננות פנימית. תעניק אומץ לאלה מכם המבקשים לפתוח את סגור ליבם, אך מסיבה כלשהי חשים חסומים.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל תאומים [31 במאי – 9 ביוני], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - פרינייט: זהו גביש המופיע בצהוב ירוק, וחום צהוב. נפלא עבור אלה מכם המבקשים ליצור קשר עם ישויות שלא מן העולם הזה, ובכלל עם נשמות שהלכו לעולמן, אך לעולם אין לעשות זאת באמצעות סיאנס, אלא אך ורק בסיועו של דמיון מודרך ובאפן אינטימי. אבן מופלאה עבור המבקשים לעשות מה שמכונה בשם: " שאלת חלום" או רוצים לזכור את חלומותיהם. מעניקה חלומות נבואיים גם במהלך שעות היום.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל תאומים [10 – 20 ביוני], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אמבר: זו אבן שמכונה אמבר או ענבר, בעלת גוונים של חום דבש והיא סוג של שרף מאובן מתקופות קדומות ביותר של כדור הארץ לכן היא יקרת ערך, ומצוי בעיקר ברוסיה. אם משפשפים אותה באריג או בצמר, היא מקבלת תכונות של מוליכות חשמלית וממגנטת אליה שיער ופיסות נייר. בשל תכונותיה החשמליות אתם מוזמנים להשתמש בה כדי למשוך אנרגיות מרפאות, הן למישור הפיסי – והן לרובד הרוחני.

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג מרכבה ושיבא לינגם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1208 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קריסטל מזל תאומים, לברודייט, פרינייט, אמבר, מרכבה, שיבא לינגם

תן ציון למאמר זה

1.00