מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל סרטן

קריסטל מזל שנתי. מזל סרטן

קריסטל מזל שנתי. מזל סרטן קריסטל מזל שנתי. מזל סרטן

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל סרטן [21 – 30 ביוני], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - קונזייט: זו אבן ירוקה המרפאה את משברי הלב. טובה במיוחד לאלה מכם המתקשים להיפרד מאהבות נכזבות. מועילה לכל מי שמבקש להשיג שלווה לנפשו הדואבת. יש לענוד אותה לאחר מפח נפש או טראומה רגשית. האבן מסייעת לריפוי מחושי גב וכאבי ראש. עוזרת לכל מי שחי עם עצמו במלחמה בלתי פוסקת. תעזור לכם לקבל את עצמכם כפי שאתם ואף לאהוב את התוצאה.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל סרטן [1 – 11 ביולי], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - אוונטורין: זהו נציץ מופלא שיסייע לכל אחד מכם לאזן בין הכוח הנקבי אשר בו לבין הכוח הזכרי. יעניק דחיפה ליצירתיים, אך ייצב ויאזן את אלה מכם אשר נפשם מבקשת לרחף בעולמות נשגבים. יגביר בכם את כושר העמידה, כמו גם את האסרטיביות וההחלטיות. יעניק לכם עוצמות פיסיות, כמו גם אנרגיה מן הסוג הכריזמטי. טוב במיוחד עבור אלה מביניכם השואפים לכבוש את ראש הפירמידה החברתית או הקרייריסטית.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל סרטן [12 – 22 ביולי], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אמזוניט: זו אבן בעלת גוונים של כחול וירוק. תסייע לכם לפתח את החוש הנבואי ועל כן היא בשימושם של אסטרולוגים וקוראי קלפים. טובה במיוחד עבור אלה מכם המשרתים בשליחות בעלת אופי ממלכתי. מומלץ לכם להניחה במקומות ובמשרדים בעלי אופי ציבורי. תיטיב עם מורים ועם מדריכים ונפלאה לאלה מכם היוצאים להפלגה, כמו גם לדייגים ולשייטים. מוצלחת במיוחד למי ששואף להתחבר עם האנרגיה הקוסמית של מזל סרטן.

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג עין-הנמר וקוורץ שקוף.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1486 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קריסטל מזל סרטן, קונזייט, אוונטורין, אמזוניט, עין הנמר, קוורץ שקוף

תן ציון למאמר זה

0