מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל אריה

קריסטל מזל שנתי. מזל אריה

קריסטל מזל שנתי. מזל אריה קריסטל מזל שנתי. מזל אריה

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל אריה [23 ביולי – 2 באוגוסט], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - אובסידיאן: זו אבן וולקנית אשר שימשה בזמן העתיק כחומר גלם לייצור כלי בית, כלי נשק, תכשיטים ומוצרים לפולחן דתי ולמאגיה. תעניק לכם אומץ ואסרטיביות, טובה במיוחד לכל מי אשר סובלים מבעיות של פוריות. מעודדת את מי שעונד אותה לשים את מבטחו ביושר ובאמת. האבן מתעבת שקרנים ורמאים הנקרים בדרככם, ועל כן היא מסגירה אותם לכם.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל אריה [3 – 11 באוגוסט], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - ספיר: זו אבן שנוהגים לומר עליה שהיא משקפת את עוצמתה הפנימית של הלהבה הרוחנית היוקדת בנפשו של מי שעונד אותה, כלומר: זהו גביש שיבהיק בשלל נגוהות בשעה שיהיה צמוד אל גופו של אדם אנרגטי, אך זוהרו יועם אם יצמידוהו אל גופו של אדם רדוד וחסר אנרגיות. הגביש תורם להתלהבות הפנימית, כמו גם מסיר מכשולים מדרכם של אלה מביניכם שאינם מסוגלים לנהוג בספונטאניות.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל אריה [12 – 22 באוגוסט], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – וולפנייט: מדובר בגביש מפורסם ופופולארי המבוקש מאוד אצל חובבי קריסטלים. יעניק מעין וויברציות חשמליות למי שיענוד אותו. יגביר ויעצים את כוח המשיכה כלפי בני המין השני וטוב לצבירת אנרגיה חושנית. נפלא עבור כל מי שחפץ להתבונן בהילה האסטראלית של בני האדם. גביש זה מביא מזל לאנשים העוסקים בתגליות ובהמצאות. עלול לעורר הזיות לא מציאותיות, ולכן אינו מומלץ לבעלי סף רגישות נמוך.

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג מרכבה-קוורץ ואגת סיטרין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1623 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל אריה, אסטרולוגיה מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה, קריסטל מזל אריה, אובסידיאן, ספיר, וולפנייט, מרכבה מקוורץ, אגת סיטרין, פרופיל מזל אריה, הורוסקופ אריה, הורוסקופ יומי אריה, תחזית שנתית מזל אריה, מזל אריה באהבה, מזל אריה בזוגיות, מזל אריה מאפיינים, מזל אריה נקבה, מזל אריה תחזית

תן ציון למאמר זה

5.00