מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל בתולה

קריסטל מזל שנתי. מזל בתולה

קריסטל מזל שנתי. מזל בתולה קריסטל מזל שנתי. מזל בתולה

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל בתולה [23 באוגוסט – 2 בספטמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - קארניליאן כתומה: זו אבן חלומית בעלת גוונים של תפוז. טובה במיוחד עבור אלה מכם שניחנו במזג סוער והרסני. תרגיע את הרגשנים שביניכם, כמו גם את אלה בעלי הדחפים שאינם נשלטים. מצוינת עבור אמנים ויוצרים וכל מי שמוצא את פרנסתו בעולם ההשראה והדמיון. מעוררת בלב העונד אותה מעין יראת כבוד כלפי היקום, כמו גם רגשות מיסטיים.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל בתולה [3 – 13 בספטמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - אופל: זו אבן המצויה במגוון גדול של צבעים. מצוינת עבור השחקנים ואנשי הבמה שביניכם, באשר היא מחדדת את הפאתוס ואת החושים הדרמטיים. ככל שאנשים רבים יותר יענדו אותה, כך גם יקודם רעיון השלום העולמי. מומלצת לענידה עבור כל מי שחרד מהבעת אהבה או מחשיפת רגשות. טוב לענוד אותה לפני ובשעת ווידוי אהבה. קחו בחשבון שהיא עלולה להגביר רחשי קנאה.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל בתולה [14 – 22 בספטמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – מלכית: זו אבן בעלת גוונים ירוקים. נחשבת לפייה הטובה של פעוטות ואנשים צעירים. נהוג לתלות אותה מעל עריסת תינוק. האבן חמימה ומפנקת, משכיחה צרות ומביאה מזור לנפש הדוויה. משמשת כמרכיב פעיל בקמעות שנועדו להגן מפני כישוף, כמו גם מפני עין הרע והיא תזהיר אתכם מפני אויבים נסתרים. נוהגים להיעזר בה בשעה שתרים ומחפשים אחר חפצים שאבדו.

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג אגת אמטיסט ואגת טורמלין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1160 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל בתולה, אסטרולוגיה מזל בתולה, הורוסקופ מזל בתולה, קריסטל מזל בתולה, קארניליאן כתומה, אופל, מלכית, אגת אמטיסט, אגת טורמלין, בתולה הורוסקופ, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ יומי בתולה, תחזית מזל בתולה, תחזית מזל בתולה, מאפייני מזל בתולה, בן מזל בתולה, מזל בתולה גבר, מזל בתולה נקבה, מזל בתולה תחזית, מזל בתולה תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

0