מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל מאזניים

קריסטל מזל שנתי. מזל מאזניים

קריסטל מזל שנתי. מזל מאזניים קריסטל מזל שנתי. מזל מאזניים

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל מאזניים [23 בספטמבר – 2 באוקטובר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - ג'ספר אדום: זהו קריסטל שיחבר אתכם עם היקום ועם איתני הטבע. אולי זו הסיבה לכך ששבטים מסוימים במקומות נידחים, משתמשים באבן זו בטכסים ובפולחנים שמטרתם להזיז עננים ולהמטיר גשם. טובה במיוחד עבור אלה מכם המסרבים לבטל את אישיותם מפניו של אדם אחר. מצוינת עבור כל מי שפוסע אל תוך דרך חתחתים הכרוכה במאבק אכזרי ונוקב.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל מאזניים [3 – 13 באוקטובר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - קריסופראס: זו אבן אשר כבר בימי קדם שימשה לריפוי מחלות והיטהרות מפני דברים רעים. נפלאה עבור כל תחלואי הנפש ולמצבי רוח שעולים ויורדים. תשמש כגלולת הרגעה לעצבניים שביניכם, כמו גם לדיכאוניים. תועיל לבעיות כבד ותמריץ את מחזור הדם. הקדמונים סברו כי יש בכוחה להפוך את האוחז בה לרואה שאינו נראה. מיטיבה עם קוסמים ואנשים בעלי כוחות על טבעיים.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל מאזניים [14 – 22 באוקטובר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – קריסוקולה: מדובר בגביש כחול ירוק המשרה אווירה טובה, שלום, שקט, רגיעה ושלווה. מומלץ לכם לענוד אבן זו כאשר אתם נפגשים עם אנשים שחתול שחור עבר ביניכם. תשכין שלום בין זוגות אוהבים אשר משום מה החליטו להתכתש. טובה עבור אלה מכם המבקשים להתחבר עם פילוסופיה ועם רוחניות. תאפשר לעונד אותה להיות צעד אחד לפני האחרים. כדאי לכם להצמידה אל הגוף לפני תחרויות והתמודדויות.

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג אגת כחול ואגת צהוב.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1088 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קריסטל מזל מאזניים, גספר אדום, קריסופראס, קריסוקולה, אגת כחול, אגת צהוב

תן ציון למאמר זה

0