מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל עקרב

קריסטל מזל שנתי. מזל עקרב

קריסטל מזל שנתי. מזל עקרב קריסטל מזל שנתי. מזל עקרב

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל עקרב [23 באוקטובר – 1 בנובמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - טופז: זו אבן המכילה בתוכה אנרגיות המגיעות מיסוד האש [תאזן את יסוד המים שאתם נמנים עימו]. נחשבת כמתנה משמיים עבור כל מי שמחפש לעצמו הדרכה רוחנית. תעודד את הביישנים שביניכם ליטול לעצמם את שרביט המנהיגות. תיטיב עם כל העוסקים בפוליטיקה, או נמצאים בתפקידי מפתח. תשרה ביטחון בליבם של אלה מכם החוששים להיות נותני הטון. מאידך, היא תרגיע ותאזן את הכעסניים שביניכם.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל עקרב [2 – 11 בנובמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - פרידות: זהו קריסטל בגוונים של ירוק, צהוב, זית וחום אשר ממריץ את מחזור הדם ומסייע למערכת חילוף החומרים. ירגיע את אלה מכם שהם בעלי סף רגישות נמוך. יפיג חרדות וישכך משקעים שהודחקו. ינקה ויטהר את צ'אקרת הלב, כמו גם ישחרר חסימות אנרגטיות. נוהגים לכנות אבן זו בשם 'האינסטלאטור של הנפש'. טובה במיוחד עבור מחלות ריאה או רגישות במעיים.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל עקרב [12 – 21 בנובמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - לאפיס: אבן כחולה המשובצת בנקודות של כעין הזהב. נחשבת לאבן המיסטיקנים ובעלת עוצמות חזקות במיוחד. הייתה בשימוש כבר אצל המצרים הקדמונים שנהגו אז לכתוש אותה ולהשתמש באבקה כדי לצבוע את העפעפיים בצבע כחול. אבן חלומית עבור נשים הרות המבקשות לעצמן לידה "חלקה". אבן חובה בכיסו של כל איש רוח מביניכם. כדאי לכם לענוד כמחרוזת סביב הצוואר על מנת להתגונן מפני אנרגיות שליליות.

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג אגת צהוב ואגת סגול.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1077 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אגת צהוב, קריסטל מזל עקרב, טופז, פרידוט, לאפיס לאזולי, אגת סגול

תן ציון למאמר זה

0