מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל קשת

קריסטל מזל שנתי. מזל קשת

קריסטל מזל שנתי. מזל קשת קריסטל מזל שנתי. מזל קשת

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל קשת [22 בנובמבר – 1 בדצמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - טנזנייט: האבן מכונה בשם זה הודות לארץ המקור, טנזניה. בעלת גוונים של סגול או כחול קטיפה. מי שמעניק אותה לבן או בת המין השני, כאילו הכריז על רצונו באירוסין. האבן זורמת בהרמוניה עם השמיים ועם הים, ועל כן היא תכשיט חובה על גופם של הרפתקנים ומגלי עולם. עשויה לסייע לסובלים מכאבים בכתף או בגב העליון.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל קשת [2 – 12 בדצמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - רוז קוורץ: בתרגום חופשי מדובר בבדולח ורוד עדין ביותר. אבן מרגיעה ונעימה שתעניק שלווה פנימית בלב של מי שיענדו אותה. מאחר ומדובר באבן הרמונית ומאזנת, הרי שהיא טובה במיוחד עבור המחלימים ממשבר פיסי או מנטאלי. האבן עשויה לשאת בשורה לנשים המבקשות להתעבר, אך אינן מצליחות לעשות כן מסיבות נפשיות כאלו או אחרות.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל קשת [13 – 20 בדצמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – סנדלית כחולה: זו אבן הנמצאת בכול הגוונים של כחול. טובה בעיקר עבור אלה מביניכם הנחשבים לנוודים הנוטלים את מקל הנדודים ויוצאים לחפש את מזלם מעבר להרי החושך. האבן תאפשר לכם להפעיל שיקול דעת הגיוני במצבים בהם אתם עלולים להיסחף אל חופים אבודים. תיטיב ותשפר את עולם החלומות שלכם, תביא עימה בשורות אופטימיות בחלום ותגן עליכם מפני סיוטים.

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג ספיר כחול ואקוואמרין

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1432 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קריסטל מזל קשת, טנזנייט, רוזקווארץ, סנדלית כחולה, ספיר כחול, אקוואמרין

תן ציון למאמר זה

0