מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל גדי

קריסטל מזל שנתי. מזל גדי

קריסטל מזל שנתי. מזל גדי קריסטל מזל שנתי. מזל גדי

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל גדי [21 – 31 בדצמבר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - דולומיט: זו אבן קלילה המשפרת את מצב הרוח, משעשעת את הנפש ומעוררת את חוש ההומור. תסייע לכם לקחת את עצמכם בפרופורציות הנכונות, ותמנע מצבי דיכאון וחרדה. לעונדים אותה מובטח חיוך רחב. נחשבת כמגוננת מפני מחלות, משפרת את המערכת החיסונית ומעניקה בריאות ואריכות ימים. כמו כן היא תגונן גם על סביבתו הטבעית של מי מכם שיענוד אותה.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל גדי [1 – 10 בינואר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - דיופטז: זהו קריסטל מעוטר ברבדים מטריפים של מינרלים ירוקים. האבן נהוגה בשימוש עבור תחלואי גוף ונפש. תביא אתכם לחשיבה ברובד גבוה במיוחד של מודעות עצמית. תעזור לכם למלא את מצבריכם הפיסיים והנפשיים, לכן נוהגים להעניקה לכל מי שאיבד מן האנרגיות שלו. מומלצת לשימוש עבור אנשים הזקוקים להגנה אנרגטית כפועל יוצא מעבודתם עם מטופלים ולקוחות.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל גדי [11 – 20 בינואר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – צ'ארואיט: אבן סגולה בגוונים של לילך, נמצאת ברוסיה. תעניק לכם רגשות רוחניים שלא מהעולם הזה, תטהר ותרפא. תעזור לכם להתחבר עם הניצוץ האלוהי שבתוכם. טובה במיוחד עבור אלה מכם המבקשים לפתוח את ה"עין השלישית". תשרה על מי שיענוד אותה מעין משב רוח של נדיבות וטוב לב. מומלץ להעניקה לאנשים שאינם מוכנים לחלוק את עצמם עם זולתם. מאפשרת לעונד אותה להיפטר מאכזבות העבר [חשוב ביותר וחומר למחשבה].

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג אמרלד ואופל.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1145 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אמרלד, אופל, קריסטל מזל גדי, דולומיט, דיופטז, צרוייט

תן ציון למאמר זה

0