מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל דלי

קריסטל מזל שנתי. מזל דלי

קריסטל מזל שנתי. מזל דלי קריסטל מזל שנתי. מזל דלי

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל דלי [21 – 29 בינואר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - סיטרין: אבן צהובה שהיתה מקודשת לעמים הקלטיים ולסקוטים. האבן מיטיבה במיוחד עם אנשים בעלי נטיות רוחניות הזקוקים לעוגן כלשהו בעולם החומרי, שאם לא כן הם פשוט ילכו לאיבוד. אבן אשר טוב לשאתה כקמע המביא בכנפיו שפע של מזל והצלחה, בעיקר בתחומים כספיים ועסקיים. הסיטרין עוזרת להתגבר על רגשי נחיתות ודימוי עצמי שלילי.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל דלי [30 בינואר – 9 בפברואר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - קוורץ: זהו בדולח שקוף אשר מצוין עבור המרפאים שביניכם, בעיקר עבור אלה המשתמשים בכפות ידיהם כדי להעביר אנרגיה חשמלית למטופליהם. אבן מטעינה ומחשלת שתעניק לכם אנרגיות פיסיות בעלות תדרים גבוהים במיוחד. טובה כדי להטעין אבנים אחרות באנרגיות טובות. לא מומלץ להחזיק אותה בחדר השינה, מכיוון שבעוצמתה היא עלולה למנוע תנומה לעפעפיים.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל דלי [10 – 18 בפברואר], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – יולקסייט: זהו קריסטל בעל גוונים של לבן אפור ומפורסם ביכולתו לפרק לגורמים כל בעיה שממבט ראשון מותירה רושם של קשה ומורכבת. האבן טובה במיוחד עבור אנשים שלא ניחנו ביכולת הפשטה. מצוינת עבור אלה מכם המעניקים צורה למופשט, כגון- פסלים ומעצבים. זו אבן חובה במשרדם של אדריכלים ומומלצת במיוחד למעצבי תכשיטים. טובה ומבריאה למתאוששים מהלם כלשהו במערכת העצבים.

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג קריסופראס וגארנט.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1466 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דלי, אסטרולוגיה מזל דלי, הורוסקופ מזל דלי, סיטרין, קריסופראס, קריסטל מזל דלי, קווארץ, יולקסייט, גארנט, אסטרולוגיה מזל דלי, הורוסקופ דלי, הורוסקופ יומי דלי, הורוסקופ מזל דלי, דלי, בן מזל דלי, מזל דלי גבר, מזל דלי היום, מזל דלי מאפיינים, מזל דלי נקבה, מזל דלי תחזית, מזל דלי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

0