מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קריסטל מזל שנתי | קריסטל מזל שנתי. מזל דגים

קריסטל מזל שנתי. מזל דגים

קריסטל מזל שנתי. מזל דגים קריסטל מזל שנתי. מזל דגים

קריסטלים אנרגטיים מאפשרים חיבור והצלחה במגוון תחומים, שימוש באנרגיות הקריסטלים עשוייה לעזור להתגבר על המכשולים הצפויים ולממש את הפוטנציאל האישי שגלום בנו.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

מאז ומעולם, אבני חן וקריסטלים שימשו מקור לאנרגיה חזקה, לריפוי, חיזוק, זימון אנרגיות חיוביות ופיתוח מודעות עצמית.

הקריסטלים אוגרים בתוכם את האנרגיות הטבעיות ומעבירים לנושאים אותם באופן אישי. בנוסף הקריסטלים משרים סביבך אנרגיות טובות אשר הם מקרינים לסביבה הקרובה.

אם אתם ילידי השלישון הראשון של מזל דגים [19 בפברואר – 1 במארס], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - טורמלין: האבן טובה במיוחד עבור אלה מכם הנחשבים למפוזרים ונבוכים, כמו גם עבור אלה המבקשים להשליט סדר וארגון במחשבותיהם. מגינה מפני אנרגיות שליליות המכוונות נגד מי שיענוד אותה. מחלצת ממצבים אבודים וטוב לענוד אותה לפני טיסה, כמו גם בים לפני הפלגה. פוקחת את העין-השלישית ומחברת את המוח עם רבדים נשגבים של המציאות. מומלץ להעניק אותה לאנשים העוברים טיפולי ריפוי.

אם אתם ילידי השלישון האמצעי של מזל דגים [2 – 10 במארס], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא - אגת בוטצוואנה: זו אבן מדהימה שתיטיב עם אנשים שמאמינים כי מזל רע רודף אחריהם. תסייע למי שיענוד אותה לעמוד בגאווה מול אנשי שררה. יש להעניק אותה לאנשים הסובלים מקרירות מינית. מעוררת ומדליקה את הדמיון, טובה לילדים ולבני נוער. מרפאים בהודו משתמשים בה כדי לסלק פחדים וחרדות. מסייעת להתגבר על טראומות מתקופת הילדות. מיטיבה עם אלה שליבם חפץ בפרשיות חושניות.

אם אתם ילידי השלישון האחרון של מזל דגים [11 – 20 במארס], אבן המזל שתנחיל לכם אנרגיות טובות בשנת 2010 ותמשוך אליכם שפע וברכה היא – אמטיסט: זו אחת מן האבנים היותר מפורסמות ופופולאריות. צבעה סגול והיא נמצאת בפצלים בעלי גדלים שונים. משמשת כקישוט מבוקש בידי אדריכלי הפנג- שואי. נחשבת למעניקה גדולה של כוחות רוחניים. מומלצת בעיקר לאלה מביניכם המבקשים להעניק עדיפות לרוחני על פני החומרי. רצוי להטמינה מתחת הכר לפני השינה, כדי להיעזר בה ב"שאלת חלום".

בנוסף לשלושת אבני המזל שלכם לשנת 2010, יש באפשרותכם להסתייע בשני תליוני שפע וברכה מסוג לאפיס ואובסידין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1471 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אמטיסט, קריסטל מזל דגים, טורמלין, אגת בוטוסואנה, לאפיס, אובסידין

תן ציון למאמר זה

0