מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קלף טארוט שנתי | קלף הטארוט השנתי. מזל אריה

קלף הטארוט השנתי. מזל אריה

קלף הטארוט השנתי. מזל אריה קלף הטארוט השנתי. מזל אריה

קלף הטארוט השנתי שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



לקלף הטארוט השנתי שלך לשנת 2012 לחץ/י כאן

ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט, אותן נביא בהמשך...
קלפי הטארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.
בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.
 
קלף הטארוט השנתי שלך הוא: קלף העולם

תיאור הקלף: דמות עירומה מחוללת בתוך זר ענק שמסמל את הרחם הקוסמית. בידיה היא אוחזת מקלות קסמים הבאים לומר כי הידע הרוחני הוא נחלתם של נשים וגברים כאחד. בארבע פינות הקלף מופיעות דמויות המייצגות את המזלות המציינים חילופי עונות: שור, אריה, עקרב ודלי.

קלף העולם

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים הקשורים בחו"ל. מכל מקום, זהו קלף חיובי ביותר הבא לבשר על הישגים חומריים מן המעלה הראשונה. במקביל, הוא לא מי-יודע-מה בכל המדובר בתחומים רוחניים.

בתחום הרומנטי: צפויים לכם קטעים רומנטיים במקומות שופעי אווירה אקזוטית. הקלף מייצג פרשיות אהבה המתרחשות מעבר לים [בחו"ל] או עם מישהו שקשור למדינות זרות. היחסים שבינו לבינה יושפעו מאירועים המתרחשים בתבל.

בתחום הקריירה: צפויים לכם קשרים ענפים עם גורמים שמעבר לים, או מסלול קריירה הנושק למדינות זרות. הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים הקשורים בחו"ל כגון עסקי יבוא ויצוא או מטבע זר או משרד נסיעות וכדומה.

בתחום הפיננסי: צפויות לכם הצלחות כספיות שמקורן במרחקים. ייתכן כי יצוץ תומך או מממן המתגורר במדינה זרה. הקלף מייצג מקורות הכנסה הנובעים מחו"ל או השקעות פיננסיות המתבצעות בחו"ל, בעיקר אלו הקשורות בנדל"ן.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1212 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל אריה, קריאה בקלפים, טארוט, קלף טארוט, פריסת טארוט, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, קלף העולם, אסטרולוגיה מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה, פרופיל מזל אריה, הורוסקופ אריה, הורוסקופ יומי אריה, תחזית שנתית מזל אריה, מזל אריה באהבה, מזל אריה בזוגיות, מזל אריה מאפיינים, מזל אריה נקבה, מזל אריה תחזית

תן ציון למאמר זה

5.00