מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | קלף טארוט שנתי | קלף הטארוט השנתי. מזל דגים

קלף הטארוט השנתי. מזל דגים

קלף הטארוט השנתי. מזל דגים קלף הטארוט השנתי. מזל דגים

קלף הטארוט השנתי שלך יאפשר לך לדעת את הצפוי לך על פי קלפי הטארוט, למקד את הדרך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה וכיצד למקד את התכונות הטובות שלך לצורך הגשמה.



לקלף הטארוט השנתי שלך לשנת 2012 לחץ/י כאן

ברוכים הבאים אל העולם המופלא של קלפי הטארוט. במשך השנים התפתחה מאוד תרבות הקריאה בקלפי טארוט. כיום, יותר מאי פעם, הפופולריות של הקלפים גבוהה ונוצרות סדרות רבות של קלפי טארוט, אותן נביא בהמשך...
קלפי הטארוט נחשבים לכלי לחיזוי העתיד. השואל, אדם המחפש תשובות לשאלות אישיות פונה לקורא בקלפים, המפרש את הקלפים.
בקלף הטארוט השנתי שלך באים לידי ביטוי מסרים מ... ואל התת-מודע. את המסרים שמתקבלים ניתן ליישם בכל תחום בחיינו: באהבה, בקריירה, בתחום הכלכלי ובמיצוי הפוטנציאל האישי.
 
קלף הטארוט השנתי שלך הוא: קלף שלושה גביעים

תיאור הקלף: שלוש עלמות חן מחוללות בשדה במחול היין של האל בכחוס. סביב צצים צמחים ופירות. העלמות מקיימות נוהג עתיק לפיו בתחילת שנה, באביב, היו הבתולות יוצאות לכרמים כדי למצוא בני זוג. החגיגות בישרו על שנה חדשה, כמו גם על רעננות ומעיין הנעורים. גם היין עשה את שלו [תרם את חלקו] בכל הנוגע לקלילות ושובבות.

קלף שלושה גביעים

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף צופה לכם מצבים חלומיים, שמחים ועליזים. יש בו עונג וחדוות נעורים. לוקח אתכם אל הרקיע השביעי, מבלי לעשות חשבון לאחרים. קלף של הילולה ושמחה. צופן אושר והנאה. בילויים ושעשועים.

בתחום הרומנטי: צפויים לכם קטעים רומנטיים שמחזירים את החיוך לפניכם ואת הסומק ללחייכם. מעניק ברכה ומזל לכל מי שתר אחר הרפתקאות. זורק אתכם לגבהים של עונג ועינוגים. מהווה חוויה מתקנת למתוסכלים ולמאוכזבים.

בתחום הקריירה: הקלף רומז על קריירה בה אתם מתעוררים אל עבודתכם עם שיר בלב. מביא בשורה גדולה לכל מי אשר חשו כי הג'וב שהם מתפקדים בו אינו מעניק להם סיפוק או הגשמה. כוחו יפה בעיקר למי שהפכו את תחביבם למקצוע.

בתחום הפיננסי: מבשר על שנה נפלאה בה כסף יבוא בקלות וילך בקלות, אך ללא עוגמת נפש. הדברים מסתדרים לטובתכם מבלי שתצטרכו לנקוף אצבע. שנת פריחה למתנות ומענקים, בין כמקבלים ובין כמעניקים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1036 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דגים, קריאה בקלפים, טארוט, קלף טארוט, פריסת טארוט, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, קלף שלושה גביעים

תן ציון למאמר זה

0